Administratör för kommande behov hos kunder i Växjö med omnejd

Dina arbetsuppgifter
Vi söker flera drivna administratörer för att möta våra kunders kommande behov i Växjö-området. Som administratör kommer du att vara en nyckelfaktor i våra kunders verksamheter, där du hanterar administrativa ärenden och kundkontakt i olika former.

Det kan röra sig om flera olika ansvarsområden så som; orderläggning och uppföljning för att säkerställa smidiga transaktioner, fördelning av ärenden, registervård för att garantera korrekt och uppdaterad information samt hantering av enklare kundärenden för att säkerställa kundnöjdhet.

Uppdragens längd och omfattning kan variera. Start enligt överenskommelse och våra kunders behov.


Vad kan vi erbjuda dig?
- En stimulerande arbetsmiljö där din kompetens och engagemang värderas högt.
- Möjlighet till personlig och professionell utveckling genom varierande arbetsuppgifter och utmaningar.


Din profil
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter och/eller kundkontakt i någon form. Kanske har du arbetat inom handeln eller offentligt med administrativa frågor.
Du har en prestigelös attityd och hanterar effektivt olika situationer samt kan bemöta olika individer. Du är effektiv och strukturerad i dina arbetsmetoder.

Du har god vana av att använda datorn som arbetsredskap och behärskar bland annat Microsoft Officepaketet. Erfarenhet inom andra system kan vara meriterande.

Vi hör av oss om vi får in ett uppdrag som matchar din unika kompetens. Vi hoppas få chans att välkomna dig in i teamet!

Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.

På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.

Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.

Välkommen med din ansökan!


Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med hjärta, passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!


Urval av tjänster som Inpeople rekryterat ut

  • Systemutvecklare
  • Innesäljare
  • Säljare
  • Produktionstekniker
  • Ekonomiassistent
  • Receptionist
  • Underhållstekniker
  • Byggledare
  • Projektkoordinator
  • Production Manager
  • Inköpsadministratör
     
  • Tekniker
  • Marknadskoordinator
  • Kvalitetskontrollant
  • Elingenjör
  • Orderhandläggare
  • Kalkylingenjör
  • Produktionsledare
  • Mättekniker
  • Kommunikatör
  • Customer support

Urval av tjänster som Inpeople hyrt ut

  • Montörer    
  • Svetsare    
  • Truckförare    
  • Lagerarbetare    
  • Snickare    
  • Elmontörer    
  • Operatörer
  • CNC - operatörer
  • Kundtjänstmedarbetare
  • Innesäljare
  • Administratörer
  • Support
  • Komponenttekniker
  • Ekonomiassistenter
  • Inköpsadministratörer