Business Support till Dustin i Växjö uppstart efter sommaren

Dina arbetsuppgifter
Dustin i Växjö söker dig som trivs med att vara en administratör i världsklass samtidigt som du omfamnar förändringar med öppna armar. Hos Dustin kommer du att vara en del av ett team på 3 personer som inte bara hanterar det dagliga administrativa arbetet på ett korrekt och professionellt sätt, utan också kan implementerar förbättringar och innovationer. I ditt dagliga arbete kommer du jobba med orderhantering och ha en löpande kontakt med företagskunder. Du ansvarar för att säkerställa korrekta priser, marginaler och att rapporter skickas till kunderna. Anställningen är långsiktig och kommer börja med en inhyrning via Inpeople på sex månader. Uppstart efter sommaren, tidigast i september.

Din profil
Din förmåga att anpassa dig till nya situationer och utmaningar kommer att vara avgörande för din framgång hos oss. Ser fram emot att välkomna dig till en miljö där förändring är en del av vardagen och där din administrativa expertis spelar en nyckelroll i att driva oss framåt mot framgång och tillväxt. Vi ser gärna att du har en längre erfarenhet från en bred administrativ roll, och vi önskar att du är självsäker i din yrkesroll. Eftersom du kommer att vara en del av en mindre grupp är god kommunikation och öppenhet viktiga egenskaper. Då rollen involverar kommunikation med företagskunder både nationellt och internationellt är det avgörande att du känner dig bekväm att använda engelska i både tal och skrift. Du bör även ha en god IT och systemvana för att snabbt komma in i rollen.
För att trivas i rollen som Business Support har du en god affärsförståelse och en förmåga att identifiera möjligheter för förbättring. Ta steget mot en spännande framtid med Dustin i Växjö. Ansök redan idag och bli en del av ett dedikerat team där du inte bara gör skillnad för företaget utan också för miljön!

Tjänsten är på heltid och har arbetstider måndag-fredag 8–17 och startas upp med en inhyrning via Inpeople på sex månader. Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser och kontakt kommer ske först efter sommaren.

Välkommen med din ansökan!


Om företaget
Dustin är en ledande onlinebaserad IT-partner i Norden och Benelux. De hjälper kunder att ligga i framkant med rätt IT-lösning, vid rätt tidpunkt och till rätt pris. På Dustin i Växjö är det fokus på hållbarhet och att förlänga IT-produkters livslängd genom att avidentifiera, restaurera och återvinna tidigare använda produkter. Det är en mindre grupp som jobbar i Växjö som består både utav kontor och produktion.

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med hjärta, passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Urval av tjänster som Inpeople rekryterat ut

  • Systemutvecklare
  • Innesäljare
  • Säljare
  • Produktionstekniker
  • Ekonomiassistent
  • Receptionist
  • Underhållstekniker
  • Byggledare
  • Projektkoordinator
  • Production Manager
  • Inköpsadministratör
     
  • Tekniker
  • Marknadskoordinator
  • Kvalitetskontrollant
  • Elingenjör
  • Orderhandläggare
  • Kalkylingenjör
  • Produktionsledare
  • Mättekniker
  • Kommunikatör
  • Customer support

Urval av tjänster som Inpeople hyrt ut

  • Montörer    
  • Svetsare    
  • Truckförare    
  • Lagerarbetare    
  • Snickare    
  • Elmontörer    
  • Operatörer
  • CNC - operatörer
  • Kundtjänstmedarbetare
  • Innesäljare
  • Administratörer
  • Support
  • Komponenttekniker
  • Ekonomiassistenter
  • Inköpsadministratörer