Administratör till företag i Växjö

Vad du kommer att arbeta med
Vi söker nu en ansvarstagande och driven administratör till vår kund i Växjö. Du kommer tillhöra en administrativ avdelning som jobbar med att ge internt stöd till andra avdelningar inom bolaget.

Avdelningen jobbar med olika administrativa ärenden och dina uppgifter kommer vara varierande. Exempel på uppgifter som man kan komma att jobba med är att ta fram rapporter, administrera information och ärenden i olika digitala system och även jobba med vissa uppgifter inom ekonomi. Du kommer att tillhöra ett trevligt team på en arbetsplats som präglas av en stark laganda.

Uppdraget är ett vikariat via Inpeople som förväntas starta omgående och fram april 2025. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag till fredag 8-17.



Vem tror vi att du är?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom administration eller kundtjänst. Du bör känna dig bekväm i att jobba i digitala system och hantera olika typer av kundärenden.

Som person är du engagerad och driven i ditt arbete och ser alltid till kundens bästa, där återkoppling och dokumentation i alla riktningar är en självklarhet. Du har en positiv inställning till förändring, vill fortsätta utvecklas och är en initiativtagande person. Du är bra på att skapa relationer och ger ett förtroendeingivande och trovärdigt intryck både mot kund och kollegor. För att trivas i denna roll tror vi att du är flexibel, noggrann och ansvarstagande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en positiv och social person. Sist men inte minst behöver du behärska svenska i tal och skrift.

Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.
På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.

Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.

Varmt välkommen med din ansökan!


Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!


Urval av tjänster som Inpeople rekryterat ut

  • Systemutvecklare
  • Innesäljare
  • Säljare
  • Produktionstekniker
  • Ekonomiassistent
  • Receptionist
  • Underhållstekniker
  • Byggledare
  • Projektkoordinator
  • Production Manager
  • Inköpsadministratör
     
  • Tekniker
  • Marknadskoordinator
  • Kvalitetskontrollant
  • Elingenjör
  • Orderhandläggare
  • Kalkylingenjör
  • Produktionsledare
  • Mättekniker
  • Kommunikatör
  • Customer support

Urval av tjänster som Inpeople hyrt ut

  • Montörer    
  • Svetsare    
  • Truckförare    
  • Lagerarbetare    
  • Snickare    
  • Elmontörer    
  • Operatörer
  • CNC - operatörer
  • Kundtjänstmedarbetare
  • Innesäljare
  • Administratörer
  • Support
  • Komponenttekniker
  • Ekonomiassistenter
  • Inköpsadministratörer