Lediga tjänster



Inköpsadministratör till Atea Logistics

Dina arbetsuppgifter
Till vår kund Atea Logistics söker vi nu en driven och engagerad inköpsadministratör. Som inköpsadministratör arbetar du med leveransbevakning av ordrar i företagets affärssystem samt hantering av mail. Även andra administrativa uppgifter kan förekomma. Du ingår i ett kompetent och trevligt team som alla jobbar mot samma gemensamma mål, att leverera i världsklass till Ateas kunder.

Uppdraget löper på heltid gärna med start omgående. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag 08.00-17.00. Uppdraget startar med en inhyrning via Inpeople och på sikt finns goda möjligheter till fortsatt anställning hos Atea Logistics.


Din profil
Vi söker dig som med stort engagemang och fokus tar dig an olika utmaningar. Du har gärna erfarenhet av något administrativt arbete sedan tidigare samt utbildning minst på gymnasienivå. Du har goda kunskaper i Microsoft Office, framförallt Outlook och har gärna erfarenhet av att strukturera och hantera mail i gemensam mailkorg.

I rollen bevakar du ordrar för stora summor varpå noggrannhet och ansvarstagande är otroligt viktiga egenskaper. Du både talar och skriver svenska såväl som engelska obehindrat.

Du uppskattar att jobba i ett team och samarbetar väl med andra.

Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.

På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.

Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.

Varmt välkommen med din ansökan!


Om företaget
Atea har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Vi finns över hela Sverige och har över 2000 kompetenta medarbetare inom alla områden. Specialister som vet vad som krävs för att skapa konkurrenskraft inom exportindustrin, specialister som vet hur it kan bidra med bättre lärande i skolan, specialister som vet hur lokala företag kan växa med it, specialister som vill vara med och skapa vård och omsorg i världsklass.

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!


Urval av tjänster som Inpeople rekryterat ut

  • Systemutvecklare
  • Innesäljare
  • Säljare
  • Produktionstekniker
  • Ekonomiassistent
  • Receptionist
  • Underhållstekniker
  • Byggledare
  • Projektkoordinator
  • Production Manager
  • Inköpsadministratör
     
  • Tekniker
  • Marknadskoordinator
  • Kvalitetskontrollant
  • Elingenjör
  • Orderhandläggare
  • Kalkylingenjör
  • Produktionsledare
  • Mättekniker
  • Kommunikatör
  • Customer support

Urval av tjänster som Inpeople hyrt ut

  • Montörer    
  • Svetsare    
  • Truckförare    
  • Lagerarbetare    
  • Snickare    
  • Elmontörer    
  • Operatörer
  • CNC - operatörer
  • Kundtjänstmedarbetare
  • Innesäljare
  • Administratörer
  • Support
  • Komponenttekniker
  • Ekonomiassistenter
  • Inköpsadministratörer