Lediga tjänster



Administratör för omgående uppdrag

Dina arbetsuppgifter
Till Atea Sverige söker vi nu dig som vill jobba som administratör på Ateas kundsupport. Kundsupporten består av närmare 40 medarbetare som arbetar för att leverera ett professionellt bemötande och utföra service i världsklass till Ateas kunder. Kunderna är till största del externa, både inom offentlig och privat sektor.

Dina arbetsuppgifter består huvudsakligen av att hantera inkommande mail, fördelning av ärenden internt samt mot kunder inom olika regioner. Som administratör blir du en viktig lagspelare i ett positivt och framgångsrikt team där ditt arbete verkligen gör skillnad.

Uppdraget löper på 1,5 år med goda chanser till förlängning. Tjänsten är på 100 % där arbetstiderna är förlagda måndag till fredag mellan kl. 08:00 – 17:00. Tillträde omgående.


Din profil
Vi söker dig som gillar att jobba administrativt och som älskar struktur, ordning och reda. Du är noggrann i ditt arbete samtidigt som du jobbar effektivt. Du är därtill en god lagspelare som trivs i en kultur av framåtanda, samarbete och humor. Dina personliga egenskaper är avgörande för hur du kommer lyckas i rollen.

Du har lätt för att sätta dig in i nya system och program. Du har lägst gymnasieutbildning och hanterar Office-paketet obehindrat. Har du arbetat med Dynamics 365, Navision eller SAP4 Hana är det meriterande. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.

Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.

På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.

Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.

Varmt välkommen med din ansökan!


Om företaget
Atea har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Vi finns över hela Sverige och har över 2000 kompetenta medarbetare inom alla områden. Specialister som vet vad som krävs för att skapa konkurrenskraft inom exportindustrin, specialister som vet hur it kan bidra med bättre lärande i skolan, specialister som vet hur lokala företag kan växa med it, specialister som vill vara med och skapa vård och omsorg i världsklass.

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!


Urval av tjänster som Inpeople rekryterat ut

  • Systemutvecklare
  • Innesäljare
  • Säljare
  • Produktionstekniker
  • Ekonomiassistent
  • Receptionist
  • Underhållstekniker
  • Byggledare
  • Projektkoordinator
  • Production Manager
  • Inköpsadministratör
     
  • Tekniker
  • Marknadskoordinator
  • Kvalitetskontrollant
  • Elingenjör
  • Orderhandläggare
  • Kalkylingenjör
  • Produktionsledare
  • Mättekniker
  • Kommunikatör
  • Customer support

Urval av tjänster som Inpeople hyrt ut

  • Montörer    
  • Svetsare    
  • Truckförare    
  • Lagerarbetare    
  • Snickare    
  • Elmontörer    
  • Operatörer
  • CNC - operatörer
  • Kundtjänstmedarbetare
  • Innesäljare
  • Administratörer
  • Support
  • Komponenttekniker
  • Ekonomiassistenter
  • Inköpsadministratörer