Lediga tjänster



Administratör BRF

Dina arbetsuppgifter
Till OBOS Kärnhem söker vi nu en Administratör som kommer att jobba med att hjälpa och få igång bostadsrättsföreningarna. Det blir din uppgift att administrativt hantera uppstarten av bostadsrättsföreningen, förmedla kontakter, kvittenser och avtal. I processen ansvarar du också för att vi lever upp till märkningen Trygg Brf.

I dina arbetsuppgifter ingår att skapa:
• Förfrågningsunderlag och offertförfrågningar avseende drift
• Kostnadskalkyl inför säljstart
• Ekonomisk plan, intygsgivning och registrering hos Bolagsverket
• Upphandling av avtal för exempelvis teknisk förvaltning och fastighetsförsäkring
Beroende på vem du är och vilken erfarenhet du har så kan arbetsuppgifterna förändras i viss mån.


Din profil
Vi söker dig som är en administrativ klippa, med ordning och reda som ledord. Det är en fördel om du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet.

Detta är ett vikariat för en av OBOS Kärnhems medarbetare som ska vara föräldraledig. Startdatum i oktober, men det är en fördel om du kan börja tidigare. Vikariatet sträcker till ett år och för rätt person finns det möjlighet till vidareanställning.

Urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.

Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Välkommen med din ansökan!

Om företaget
OBOS Kärnhem jobbar med bostadsutveckling och tar ansvar för hela processen från råmark, detaljplanläggning, utveckling, försäljning, projektledning till en nyckelfärdig bostad. Ofta är de färdiga bostäderna en del av en bostadsrättsförening. Kärnhem är ett projektutvecklingsbolag inriktat på nyproduktion av bostäder runt om i Sverige. Sedan 2014 ingår Kärnhem i den norska koncernen OBOS som är en av Nordens största bostadsutvecklare. Kärnhem har sedan starten 2003 sitt huvudkontor i Växjö och är idag etablerat på mer än ett femtontal orter från Malmö i söder till Uppsala i norr. Läs mer på www.oboskarnhem.se

Om oss
Inpeople grundades 2010 och är specialister på moderna, skräddarsydda personallösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vi är en HRM-partner till många av sydostregionens mest framgångsrika företag. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting - nischat mot chefer och specialister. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi är cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Urval av tjänster som Inpeople rekryterat ut

  • Systemutvecklare
  • Innesäljare
  • Säljare
  • Produktionstekniker
  • Ekonomiassistent
  • Receptionist
  • Underhållstekniker
  • Byggledare
  • Projektkoordinator
  • Production Manager
  • Inköpsadministratör
     
  • Tekniker
  • Marknadskoordinator
  • Kvalitetskontrollant
  • Elingenjör
  • Orderhandläggare
  • Kalkylingenjör
  • Produktionsledare
  • Mättekniker
  • Kommunikatör
  • Customer support

Urval av tjänster som Inpeople hyrt ut

  • Montörer    
  • Svetsare    
  • Truckförare    
  • Lagerarbetare    
  • Snickare    
  • Elmontörer    
  • Operatörer
  • CNC - operatörer
  • Kundtjänstmedarbetare
  • Innesäljare
  • Administratörer
  • Support
  • Komponenttekniker
  • Ekonomiassistenter
  • Inköpsadministratörer