Lediga tjänster



Administratör med ekonomisk inriktning

Dina arbetsuppgifter
Till Atea Sverige söker vi nu en ansvarstagande och driven administratör med ekonomisk inriktning. Du kommer tillhöra avdelningen Atea Product Services (APS) administration som arbetar med att ge service till Ateas säljteam och kundtjänst i olika kundrelaterade frågor.

Du kommer främst arbeta med kreditbedömningar samt andra administrativa uppgifter på avdelningen. Du kommer att tillhöra ett trevligt team med sociala och drivna medarbetare som gillar att ha kul tillsammans, både under och efter arbetstid.

Initialt erbjuds du en anställning hos Inpeople och på sikt kan möjlighet till direkt anställning hos Atea finnas. Uppdraget startar enligt överenskommelse och löper långsiktigt.

Skicka in din ansökan idag och ta chansen att få arbeta på ett välkänt och expansivt företag!


Din profil
Det här jobbet passar dig som uppskattar en arbetsplats i ständig förändring mot det bättre, där ingen dag är den andra lik. Du är en person som planerar ditt arbete effektivt och prioriterar väl för att kunna hålla deadlines. Du tar ansvar för dina uppgifter, strukturerar ditt arbete självständigt och driver vidare processer. Dina personliga egenskaper är avgörande för att lyckas i rollen.

Vi ser gärna att du har något års erfarenhet av att arbeta med administration samt god systemvana. Önskvärt är även relevant utbildning inom ekonomi. Du har goda kunskaper i Excel, meriterande är tidigare erfarenhet av Navision samt erfarenhet av att arbeta med kreditbedömningar. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.

Som anställd på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag.



Om företaget
Atea har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Vi finns över hela Sverige och har över 2000 kompetenta medarbetare inom alla områden. Specialister som vet vad som krävs för att skapa konkurrenskraft inom exportindustrin, specialister som vet hur it kan bidra med bättre lärande i skolan, specialister som vet hur lokala företag kan växa med it, specialister som vill vara med och skapa vård och omsorg i världsklass.

Om oss
Inpeople grundades 2010 och är specialister på moderna, skräddarsydda personallösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vi är en HRM-partner till många av sydostregionens mest framgångsrika företag. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting - nischat mot chefer och specialister. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi är cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Urval av tjänster som Inpeople rekryterat ut

  • Systemutvecklare
  • Innesäljare
  • Säljare
  • Produktionstekniker
  • Ekonomiassistent
  • Receptionist
  • Underhållstekniker
  • Byggledare
  • Projektkoordinator
  • Production Manager
  • Inköpsadministratör
     
  • Tekniker
  • Marknadskoordinator
  • Kvalitetskontrollant
  • Elingenjör
  • Orderhandläggare
  • Kalkylingenjör
  • Produktionsledare
  • Mättekniker
  • Kommunikatör
  • Customer support

Urval av tjänster som Inpeople hyrt ut

  • Montörer    
  • Svetsare    
  • Truckförare    
  • Lagerarbetare    
  • Snickare    
  • Elmontörer    
  • Operatörer
  • CNC - operatörer
  • Kundtjänstmedarbetare
  • Innesäljare
  • Administratörer
  • Support
  • Komponenttekniker
  • Ekonomiassistenter
  • Inköpsadministratörer