Lediga tjänster



Orderadministratör

Dina arbetsuppgifter
Till Atea Sverige i Växjö söker vi nu dig som vill jobba som orderadministratör på Ateas kundsupport. Kundsupporten består av närmare 40 medarbetare som arbetar för att leverera ett professionellt bemötande och utföra service i världsklass till Ateas kunder. Kunderna är till största del externa, både inom offentlig och privat sektor.

Som orderadministratör jobbar du med orderläggning och utför övriga administrativa uppgifter däromkring.

Uppdraget är långsiktigt och förväntas starta så snart som möjligt. Tjänsten är på 100 % där arbetstiderna är förlagda måndag till fredag mellan kl. 08:00 – 17:00. Initialt kommer du vara anställd av Inpeople och på sikt finns goda möjlighet till anställning hos Atea.


Din profil
Vi söker dig som gillar att jobba administrativt och som älskar struktur, ordning och reda. Du är noggrann i ditt arbete samtidigt som du jobbar effektivt. Du är därtill en god lagspelare som trivs i en kultur av framåtanda, samarbete och humor. Dina personliga egenskaper är avgörande för hur du kommer lyckas i rollen.

Vi ser gärna att du har jobbat i en administrativ roll tidigare och har lätt för att sätta dig in i nya system och program. Du har lägst gymnasieutbildning och hanterar Office-paketet obehindrat. Har du arbetat med Dynamics 365, Navision eller SAP4 Hana är det meriterande. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.

Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.

Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!


Om företaget
Atea har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Vi finns över hela Sverige och har över 2000 kompetenta medarbetare inom alla områden. Specialister som vet vad som krävs för att skapa konkurrenskraft inom exportindustrin, specialister som vet hur it kan bidra med bättre lärande i skolan, specialister som vet hur lokala företag kan växa med it, specialister som vill vara med och skapa vård och omsorg i världsklass.

Om oss
Inpeople grundades 2010 och är specialister på moderna, skräddarsydda personallösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vi är en HRM-partner till många av sydostregionens mest framgångsrika företag. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting - nischat mot chefer och specialister. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi är cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Urval av tjänster som Inpeople rekryterat ut

  • Systemutvecklare
  • Innesäljare
  • Säljare
  • Produktionstekniker
  • Ekonomiassistent
  • Receptionist
  • Underhållstekniker
  • Byggledare
  • Projektkoordinator
  • Production Manager
  • Inköpsadministratör
     
  • Tekniker
  • Marknadskoordinator
  • Kvalitetskontrollant
  • Elingenjör
  • Orderhandläggare
  • Kalkylingenjör
  • Produktionsledare
  • Mättekniker
  • Kommunikatör
  • Customer support

Urval av tjänster som Inpeople hyrt ut

  • Montörer    
  • Svetsare    
  • Truckförare    
  • Lagerarbetare    
  • Snickare    
  • Elmontörer    
  • Operatörer
  • CNC - operatörer
  • Kundtjänstmedarbetare
  • Innesäljare
  • Administratörer
  • Support
  • Komponenttekniker
  • Ekonomiassistenter
  • Inköpsadministratörer